Інформація для споживачів природного газу

Поділитися

ЗАКОНОДАВЧА БАЗА

Порядок зміни постачальника

Як змінити постачальника

Кожен споживач (у тому числі побутовий споживач) має право на вільний вибір постачальника шляхом укладення з ним договору постачання природного газу відповідно до умов та положень, передбачених цими Правилами.

Зміні постачальника має передувати укладання договору постачання природного газу з новим постачальником та розірвання договору постачання природного газу з діючим постачальником або його призупинення в частині постачання природного газу у певному розрахунковому періоді, а також відсутність у споживача простроченої заборгованості за поставлений природний газ перед діючим постачальником.

Постачальникам забороняється стягувати плату або вимагати будь-яку іншу фінансову компенсацію у зв'язку із зміною постачальника (крім випадків, коли така плата або компенсація прямо передбачена договором постачання із споживачем, що не належить до категорії побутових споживачів).

Пункт 4 розділу IV в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1437 від 27.12.2017

Порядок подачі звернень та вирішення спорів

ТОВ «Ритейл Сервіс» здійснює розгляд звернень/скарг/претензій та повідомлень споживачів за адресою:

03680, м. Київ, вул. Козацька, 120/4 електронна адреса: [email protected]
Телефони: (044)-498-88-00 (050)-498-88-00
Відповідальна особа: Виконавчий директор Ядов Роман Костянтинович +38(050)-320-07-66
Розклад роботи: пн-пт 09.00-18.00 сб-нд вихідні

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗВЕРНЕННЯ/СКАРГИ/ПРЕТЕНЗІЙ

    • 1. Повинно бути вказано: Для фізичної особи: прізвище, ім’я, по батькові, адреса; Для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
    • 2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
    • 3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Ритейл Сервіс»

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номертелефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Письменное обращение

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

Надіслати поштою на адресу: 03680, м. Київ, вул. Козацька, 120/4

Особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;

Надіслати електронний лист на адресу: [email protected]

Зателефонувати за номерами:

Написати скориставшись формою